Wie is Joyn? En wat is de link met de lommel.pas?
Lommel is een Joyn-stad. Joyn wil met haar digitale klantenkaart en applicatie een unieke buurt creëren, waar beloning en beleving centraal staan. Lokale handelaars krijgen via het getrouwheidsprogramma de kans om hu klanten beter te leren kenne en om hen te belonen voor hun loyaliteit. Zo keren inwoners en bezoekers maar al te graag terug naar de handelszaken in de buurt.
Het is net daarom dat de stad Lommel en de vereniging Bruisend Lommel, Joyn als partner uitkozen. De handen worden in elkaar geslagen om de lokale economie een extra boost te geven. Zodat winkelen, wonen, werken en handelen in Lommel net dat tikkeltje leuker wordt.
Joyn is niet alleen in Lommel actief, maar over heel België, waaronder Ieper, Sint-Katelijne-Waver, Kortrijk,... .

Kan ik mijn Joyn-kaart ook op mijn smartphone gebruiken?
Tuurlijk! Joyn heeft een eigen applicatie voor de consument, waar de Joyn-kaart digitaal kan worden weergegeven. Zo heb je jouw kaart altijd op zak (als je tenminste jouw smartphone bij hebt ;-)). Je kan in de applicatie ook de Joyn-handelaars in jouw buurt weergeven of jouw favoriete zaak opzoeken. Download de applicatie via de Google Play store (voor android gebruikers) of de Apple store (voor iPhone gebruikers).
Jouw bestaande kaarten kan je koppelen via my.joyn.be.

Hoe installeer ik de Joyn-applicatie?
Open de Apple store (voor iPhone gebruikers) of Google Play store (voor android gebruikers) en zoek op 'Joyn'. Van zodra je op 'installeer' klikt, zal de applicatie gedownload worden. 

Kunnen we met het gezin samen sparen voor voordelen?
Ja, dat kan. Je kan verschillende kaarten aan één account koppelen om individuele punten samen te sparen. Ga daarvoor naar my.joyn.be en log in met je e-mailadres en wachtwoord. Klik rechtsboven op je naam en selecteer "account bewerken". Daar vind je onder 'kaarten' een overzicht van al jouw kaarten en kan je eveneens een nieuwe kaart toevoegen.

Mijn Joyn-kaart is gestolen of ik heb hem volledig misplaatst (lees: gestolen). Ben ik nu al mijn punten kwijt?
Heb je een geregistreerde account? Dan kunnen we je makkelijk verder helpen. De punten zijn immers aan een account gekoppeld, die we makkelijk kunnen overzetten op een nieuwe kaart. Zo zie je dat registreren heel erg belangrijk is.

Ik heb een Windows Phone, maar ik vind de applicatie niet terug in de Windows Store?
Klopt, Joyn is (voorlopig) niet beschikbaar voor Windows Phone. Hou de site van Joyn in de gaten voor eventuele wijzigingen in het aanbod van de Joyn-applicatie.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten! Wat nu?
Surf naar my.joyn.be en klik op 'wachtwoord vergeten'. Geef je e-mailadres in waarmee je bent geregistreerd en je ontvangt na enkele minuten een mail met instructies om je wachtwoord te wijzigen.

Je hebt een andere vraag of opmerking omtrent Joyn?
Contacteer ons telefonisch via +32 78 480 145 of per mail hello@joyn.be en we helpen je graag verder!